TORTELL DE CABELL D'ÀNGEL

Amb aquest tortell em van cantar el "Per molts anys" i em van estirar les orelles unes quantes vegades (aquestes quantes comencen a ser moltes, encara que companys de feina com el Miquel no es tallen en estirar-me-les unes quantes vegades més del que toca, però jo "me l'estimo" igual, eh!)

Per fer-lo vaig necessitar una planxa de pasta de full, de la que venen congelada, cabell d'àngel , uns quants pinyons, unes quantes ametlles laminades i una mica de mantega per untar el motlle.

He agafat un motlle de corona de silicona i l'he untat bé de mantega, hi he posat unes quantes ametlles laminades i l'he folrat de pasta de full. He posat al damunt una bona quantitat de cabell d'àngel i he tancat la pasta de full.

Al forn a 200º fins que vegeu que ha pujat bé i està dauradet i ja el teniu a punt.
I per celebrar-ho a la feina els vaig fer el mateix en forma de flautes, així les racions eren individuals i no calia anar tallant.

Comentaris

  1. m´encanta el cabell d´àngel i com en tenim unes quantes carbasses( el padrí diu que n´han sortit un quintà ) doncs l´altre dia en vaig fer i després un pastissets , ara me´n queda un bon pot i com tinc pasta de full igual copío aquest tant maco , tot i que no se massa bé com faré el tortell , jo es que de dolç....vaig peix,peix,però ja veurem , així que si tu m´ho permets el faré.

    ResponElimina
  2. Mai, ganxeta, jo el cabell d'àngel l'he comprat fet. Perquè no ensexpliques com es fa ?
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  3. Que bo!!!! Fa una pinta, agafen unes ganes de fotre una mossegada.
    Un petó guapa!!!

    ResponElimina
  4. Felicitats! Ja estava esperant la recepta del tortell... ben fàcil i segur que boníssim!
    El cabell d'àngel també el compro fet, no he provat mai de fer-ne a casa... Si la Mai ens passa la recepta, ho podrem provar, eh?
    A mi encara em falta posar algun dels pastissos d'aniversari, és que a casa en 10 dies celebrem 4 aniversaris i és un no parar, je je je...

    ResponElimina
  5. pero que cosa mas rica has preparado y con cabello de angel te a quedado sabroso se ve muy rico
    besitos

    ResponElimina
  6. Nena, quina traça. M'ha encantat aquest tortell. M'encanta el cabell d'àngell.
    Salut!!!!

    ResponElimina
  7. A mi me encanta cabell D`angel.
    Los Portugueses tienen un monton de postres hechos con cabell D`angel.
    Te deseo un feliz fin de semana.
    Besicos

    ResponElimina
  8. Felicitats Dolça! T'ha quedat molt bé!!

    ResponElimina
  9. Bonissimmm!!!!
    m'encanta la pasta de full amb cabell d'àngel i una mica de sugre glas per damunt...felicitats per cumplir anys!!!

    ResponElimina
  10. A tot@s, gràcies per les felicitats!!
    Delicias,Norma,Mercè, Dolorss,bo i senzillet de fer!
    gemma, la inspiració me la vas donar tu d'aquell diumenge que feia mal temps i ... Ara falta que la Mai ens expliqui com fer el cabell d'àngel, o sino el del super està força bé!
    Olles, ganxeta, de traça res, es tant senzill que gairebé fa vergonya!!!!
    Ana Powel, pues deleitanos con dulces de cabello de ángel, son riquísimos!

    ResponElimina
  11. Ai Dolça aquests companys que te'ns que poc seny que tenen. Mira que equivocar-se amb els anys. No tenen vergonya. Jo com sempre et felicito pels teus postres, muakis

    ResponElimina
  12. Miquel, això es la joventut, que fa que no tingueu la perspectiva del temps ben agafada!!! Com els alumnes vaja!
    PTNTS

    ResponElimina
  13. Hola Dolça, he visitado un poco tu blog y me ha gustado mucho, yo tengo pendiente hacer el cabello de angel pues me tienen que traer unas calabazas, con tu permiso, te copio la receta, para hacerla en breve, hasta pronto.

    ResponElimina
  14. quina recepta mes bona, mare meva!
    Tens un bloc molt bonic.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Si sou per aquí i em voleu dir alguna cosa, l'acceptaré de bon grat i sempre serà tinguda en compte.

Entrades més llegides