Coc de matafaluga (46)

Avui m'he trobat amb una amiga, alguns de vosaltres la coneixeu, la Rosa M, va venir amb mi a la darrera trobada gastroblocaire. És una amiga de fa poc però amb qui compartim força coses... hem enraonat de tot i de res, ja que la trobada ha estat curta... molta feina, moltes obligacions... com sempre. El millor de tot ha estat la conclusió de la trobada, no pot ser que la feina i les obligacions ens facin perdre aquests moments, els hem de cuidar!

Per tant, després d'uns quants dies de tenir-vos molt abandonats ara intento retrobar-me amb vosaltres, amics gastroblocaires. I què millor per a fer-ho que un senzill coc, la meva especialitat!

 Per fer-lo es necessita:
- 4 ous
-200g de sucre
- 1 iogurt natural
-250g de farina
-un sobret de llevat químic
-100ml d'oli d'oliva
-100ml d'anís
- una cullerada de matafaluga

Posem el forn a preescalfar a 200º.
Barregem els ous i el sucre i els batem a punt de cinta.
Vigilant que no ens baixi la barreja hi afegim el iogurt, l'anís i l'oli i al final la farina barrejada amb el llevat.
Al darrer moment hi posem una cullerada de matafaluga.

Aboquem la barreja en un motlle que haurem preparat amb farina i oli i ho posem al forn, una mitja hora, a 200º.

A veure si partir d'ara començo a cuidar-vos una miqueta més, família gastroblocaire!

Comentaris

  1. Glòria, rodó! Una trobada amb amics acompanyada d'un dels teus cocs fantàtics. I el toc de la matafaluga sensacional... fa pocs dies vaig fer-ne magdalenes (seguint una recepta de ma mare). ;)
    Petons!

    ResponElimina
  2. fa temps que veig la matalafuga circular pels blocs. Jo no l'he provada mai, i aquesta coca fa molt bona pinta, que em podries dir quin gust té, s'assembla a l'anís o alguna cosa similar potser?
    Ptons i fins aviat! ;)

    ResponElimina
  3. Quin coc més bo !!! A mi m'encanten, encara que aquest no l'he tastat mai !!! ha d'estar de luxe !!! moltes gràcies per la recepta.
    petonets

    ResponElimina
  4. es veu deliciós! el tall és fantàstic!

    ResponElimina
  5. Sempre he dit que la matafaluga fa caliu...és una reflexió personal meva No trobes que sempre aquest ingredient va incorporat en receptes que inciten a trobar-se amb algú i parlar de la vida amb una bona tassa de cafè?

    ResponElimina
  6. Qué esponjós i que bó que està aquest coc.
    <petons,
    Esther

    ResponElimina
  7. Que buena idea,estara buenisimo con el saborcito del anis.
    Besets.

    ResponElimina
  8. Doncs jo trobo que ens cuides prou bé :)
    Reconec que tinc debilitat per la matafaluga, crec que és l'espècie que m'agada més segurament perquè l'identifico amb gustos molt tradicionals de casa meva. Boníssim!

    ResponElimina
  9. Aquest coc amb el gustet de matafaluga Ummmmm
    Petonets

    ResponElimina
  10. M'encaaaaanta aquesta recepta. Tinc matafaluga que em va sobrar dels bunyols de quaresma abandonada en un calaix i m'has donat una bona idea per aprofitar-la!

    Petons!
    La Taula d'en Bernat

    ResponElimina
  11. M'encanta el toc de matafaluga als dolços, aquest coc el trobo molt i molt bo i esponjós, ideal per laa trobada d'amics!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  12. Que original,una idea molt deliciosa,prenc nota per fer-lo.
    Bon cap de setmana guapa.

    ResponElimina
  13. Hola,
    Tot el que porti matafaluga m'apassiona.. i si a més el menges amb una bona companyia, amb aquest coc, no es pot demanar res més! Petons

    ResponElimina
  14. Ummmm sensacional!!! Quina bona pinta que fa, agafen ganes de preparar aquest coc. Prenc molt bona nota.

    Petons!!!

    ResponElimina
  15. el toc de matafaluga es delicios en aquests cocs... els fa unics!!
    Una abraçada

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Si sou per aquí i em voleu dir alguna cosa, l'acceptaré de bon grat i sempre serà tinguda en compte.

Entrades més llegides