Galetes de formatge curat de chèvre

I a partir d'aquesta recepta de galetes de formatge parmesà, fent les modificacions corresponents als ingredients que jo tenia per casa van sortir aquestes galetes ... amb un important gustet de formatge.

El formatge és d'una petita ramaderia de Saillagoisse que cada diumenge  posen parada al mercat del poble, de qui ja som coneguts ja que cada vegada que pugem  a Cerdanya hi fem una visita i carreguem.
Necessitem:


  • 250g de farina
  • 175g de mantega (en pomada)
  • 250g del formatge que trieu ratllat
  • Sal i pebre
Barregem la mantega tova amb el formatge, acabat de ratllar (jo ho vaig fer amb la TMX). Afegir-hi una mica de sal i pebre i anem incorporant la farina a poc a poc a mesura que anem amassant.

Farem les galetes de la forma que vulguem d'un gruix aproximat d'1'5 cm.

Les podem pintar amb ou batut i posar-hi una miqueta de formatge ratllat per sobre.

Al forn, a 180º, fins que vegeu que estan daurades.

Es important que vigileu amb la sal. Si el formatge que feu servir és fort fins i tot podeu prescindir-ne.


Comentaris

  1. M'encanten les galetes salades de formatge, ja t'ho vaig deir al post de les galetes de pernil ;)
    Variant el formatge tens una gran varietat!

    ResponElimina
  2. Hola DOlça estimada i guap atu

    M´encanten aquestes galketes,...però aquest joc de café que tens aqui a l´entrada , encare més, segur que es molt antic, i tindrá una historia molt maca al darrera, veritat ?

    mil petonets Susanna

    ResponElimina

  3. Dolça, tenen de ser molt bones aquestes galetes de formatge.

    ResponElimina
  4. Aquestes galetes les he de provar ¡¡¡ Amb el que m'agrada el formatge. Segur que son fantàstiques.

    Una Abraçada, Agustí Cangrejo Grande

    ResponElimina
  5. Aquestes galetones tenen pinta de ser boníssimes, ideals per sorprendre els convidats amb un aperitiu!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  6. Aquestas com les de pernil ...que bones !!!....una maravella!!!
    Petons.

    ResponElimina
  7. quines galetes més bones! només de pensar com han quedat, m'hi posaria ara mateix, son una tentació!! m'encanta la senzillesa i la simplicitat de la recepta!!

    ResponElimina
  8. Tienen toda la pinta de estar deliciosa,y con ese sabor a queso me han encantado. Besicos

    ResponElimina
  9. Galetes de formatge......mmmmmmmmm..
    No he fet mai galetes dolces.....serà qüestió de provar-ho!!
    Gràcies, Dolça!!
    petons,
    Olga

    ResponElimina
  10. El formatge de cabra és un dels que més m'agrada! així que aquestes galetes crec q m'encantarien!!
    ptns!!

    ResponElimina
  11. ja et dic jo que prefereixo mil vegades més aquestes galetes que les de tota la vida, sóc addicte al formatge, amb això t'ho dic tot! petons

    ResponElimina
  12. M'encanten les galetes salades i mai m'he posat a fer-ne... Entre les de pernil i aquestes, em sembla que m'animaré! ;)

    ResponElimina
  13. Nena,
    ara mateix em menjaria unes quantes amb un parell de copes de vi.
    Així em deixaria anar...
    Un petó,
    Nani

    ResponElimina
  14. Unes galetes amb formatge i saladetes... Com em vindrien de gust ara mateix!

    ResponElimina
  15. de queso!!!!ideales para un aperitivo.....

    Besets

    ResponElimina
  16. Hola Dolça,

    He vist que tens moltes receptes al teu blog, i m‘agradaria presentar-te la pàgina Lestevesreceptes.cat, llançada recentment, on els usuaris poden buscar entre més de 18000 receptes de les millors pàgines catalanes. També hem creat el Top blocs de receptes, on, de franc, pots afegir el teu bloc.

    Lestevesreceptes.cat té diverses versions, en suec, francès, anglès, italià o castellà entre d’altres. Vols formar part de la nostra família?

    Quedem a la teva disposició!
    Andreu
    Lestevesreceptes.cat

    ResponElimina
  17. Qué buenas las de jamón y las de queso, Dolça! Un besito.

    ResponElimina
  18. Ohhh! un aperitiu ideal!!!! petonets!

    ResponElimina
  19. Gust important? Doncs guardades!;)
    Petons i moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  20. ideals per un aperitiu!!! gràcie sper participar guapa. petonets

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Si sou per aquí i em voleu dir alguna cosa, l'acceptaré de bon grat i sempre serà tinguda en compte.

Entrades més llegides